Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan

  • masa pelepasan:2024-04-08 11:41:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:313
  • Penerangan pantas:

    Pantai yang panjang,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulPertama, ejen yang digunakan untuk ta

Kandungan artikel

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Pantai yang panjangAliran kerja platform angkat hidraulik elektrik: Kereta trak disambung di pintu masuk gudang mengikut kedudukan lajur panduan. Selepas pintu sistem muatan dan lepaskan dibuka, butang elektrik membuka platform angkat hidraulik.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

ToungooMenyesuaikan unit kuasa.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan



Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu,Pantai yang panjangMobile scissor type lifting platform, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

However, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore, it is crucial to develop a reasonable process. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment, and requested us to develop a complete vibration aging process.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar,Pantai yang panjangHarga platform pemberontak jenis keretapi panduan, atau jaringan keselamatan.

Biaya tenaga[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.


Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan



Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Kesehatan dan KesehatanSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Pantai yang panjangRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan yang menyebabkan kesilapan.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


PantaiyangpanjangMaklumat produk lain
  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

    CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

  • HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

    HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan memberi anda Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan. Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pantai yang panjangJembatan pengangkutan mekanik bergerakKeperluan pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!